Hej då Indonesien

 
I onsdags var jag, Barbara och Verena på WaterBoom. Kände mig som ett barn på julafton ! Det var sååå roligt att åka vattenruschkana! Favoriten var nog Boogie Ride! Det var en heldag med trappträning.. ;)
 
Igår var jag på avskedsmiddag med Barbara, Verena, efter att ha tillbringat nästan två veckor ihop. Roligt har det varit! Och nu har jag några att besöka om jag ska till München. :)
 
Idag är sista dagen i Indonesien. Helt ofattbart att det redan har gått fyra veckor! I morgon förmiddag åker jag till Singapore för att stanna där tre nätter. Vart jag ska sen har jag ingen aning om. Tanken är Borneo, och jag bokade ett boende idag i Sandakan i mitten av september. Men jag har ingen aning om hur jag ska ta mig dit.
Det blir mest spännande så. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0