Lovina

 
I fredags lämnade jag Ubud för att åkà norr ut till Lovina. När jag kom till Perama för att invänta bussen, satt de tyska tjejerna där. Och de skulle också till Lovina. Så jag fick ytterligare sällskp.
 
När vi kom fram bjöds det på lunch på perama och sen gick det shuttlebus in till centrum. Ja, om man kan kalla det centrum. Centrum består av typ en gata. And that's it!
Så jag vill redan härifrån... :p
 
När jag satt och åt middag för mig själv, satt jag och funderade på vad de tyska tjejerna gjorde. På att jag kanske kunde träffa dom igen slandkrig kanske kunde hitta på något ihop. Jag hann inte mer än tänka tanken och titta upp från min mat, när de kommer gående på andra sidan gatan, emot mig. 
 
"När man tänker på trollen, så står de i farstun."
 
De satte sig hos mig, och vi åt middag ihop (så gott som i alla fall). Nu vet jag även vad de heter! Barbara och Verena. Vi bytte nummer så vi ska försöka hitta på något ihop. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0