Yo mate!

 
 
Härom kvällen när jag skulle äta, frågade en australinsisk kille, Jason, om jag ville sitta med dom och äta. Hm, ja okej. Det är väl inga problem. Och en öl på det. 
 
Det jag inte hade räknat med var att jag skulle hamna på födelsedagsfest för Jasons chef, Shurley, dagen efter (i torsdags)..
I vilket fall som helst var det riktigt trevligt! Vi var på ett hotell lite längre bort, där jag träffade flera av dem som jobbar på båten som Shurely är chef över. En öl blev två. Ja, kanske till och med tre. ;)
Jag, som tänkte att det inte skulle bli så sent, var hemma kl. 4 efter att vi (Jason, Benny, Stanley, Sarah, Shurley) varit på nattklubb. Yo mate! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0