Party på Koh Phangan

 
 
Ibland blir det inte som man tänkt sig.
Ibland blir det bättre!!
 
Jag hade en förhoppning att jag skulle träffa någon på mitt hostel, så att jag åtminstone kunde åka ner ett varv på Full Moon Partyt utan att vara helt ensam.
Det blev bättre än så! Jag träffade ett gäng grabbar från Manchester, som hade dåligt inflytande på mig. ;)
Självklart var det mitt eget val att följa med ut. ;)
 
Första kvällen jag träffade grabbarna; Mr Walker, Mr Jones, Mr Wharton, Mr Kelly och Mr Reinhold! De drog med mig på Jungle Experience Party! Vi dansade natten lång. Det var såå roligt!
 
Andra kvällen var drog grabbarna med mig på Full Moon Party! När vi kom ner på stranden hade jag helt plötsligt fått en bucket i handen. Jag skulle bara hålla den åt en kille i gängen (som jag inte minns vad han heter) men han försvann... En bucket rikare, bra musik och trevligt sällskap - vad mer kan man begära?
Det var galet skoj! En riktigt bra kväll!
 
 
Tredje kvällen hade jag egentligen inte tänkt att gå ut. På mitt hostel visade de Django (som jag somnade till på ungefär samma ställe som senast) och när den var klar vid halv tolv frågade Marcus mig om jag skulle med ut.. Joooo. Kring halv ett tog vi taxi ner till haad riin, och därifrån taxibåt till Guys bar. Det var riktigt skoj där också! 
 
Men inget kan mäta sig med Jungle Experience och Full Moon Partyt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0