Singapore Zoo

 
Min tredje dag i Singapore besökte jag Singapore Zoo. Jag rekommenderar att ni för ett besök där om ni någon gång är i Singapore! Förhoppningsvis har jag fått ett gäng bra bilder på alla dessa fina djur!
 
 
 
 
Jagtillbringade flera timmar till att promenera runt på zoot. Vid 16 tiden började jag tröttna, och bestämde mig för att ta en iced milo innan jag skulle gå till bussen.
 
I väntan på bussen från zoot träffade jag tre äldre australienska damer; Margret, Sue o Sally, som var sååå söta! Vi sällskapade hela vägen till MTR, och där frågade Margret om jag även ville göra dem sällskap på tunnelbanan? Jag gjorde det, men bara några stationer, för jag tänkte att jag skulle kolla shoppingtur på Orchid street. Jag ångrade mig så fort jag klivit av tunnelbanan. Jag hade gärna pratat med dem en stund till..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0