Singapore

 
Flyget från Bali till Singapore tog omkring tre timmar. Jag var jättetrött och tänkte att jag skulle sova på planet. Istället hamnade jag bredvid en pratsugen japanska (som också reste själv) som höll låda hela vägen. Så det blev alltså ingen sömn.
 
Famme i Singapore fixade jag ett tre-dagars turistpass stratt jag kan ta mig runt med tunnelbana och buss. Jag hann bara gå på tunnelbanan in till City, då hade jag redan bestämt mig - jag gillar Singapore!
 
Mitt hostel låg mitt i Chinatown och att bo på hostel var en helt ny erfarenhet för mig. Fick ett bra mottgande från Richard (från UK) som bodde i sängen under mig. 
 
Under min första eftermiddag i Singapore, gjorde jag ett besök vid Gardens by the Sea och tog en tur upp i Singapore Flyer för att se ut över staden. 
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Wow vad du gör många härliga saker! Nu sitter vi på pendeln och läser om dina äventyr och saknar dej!

Kram Tobbe och Madde

2013-09-10 @ 21:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0